- Úvod
- INFORMACE O NÁKUPU
- Reklamace a vracení zboží
Před případnou reklamací či zamýšleným vrácením zboží ve lhůtě 14 dnů od data doručení objednávky, na které máte ze zákona nárok, mě prosím kontaktujte e-mailem (info@panelystj.cz) či telefonicky (+420725300049), urychlíte tím vyřízení své žádosti.
Reklamace
V případě oprávněné reklamace vám dle vzájemné domluvy :
- po zaslání vadného zboží zpět ke mně vrátím vaši platbu za reklamovanou objednávku v plné výši + proplatím náklady, které vám vznikly zpětným odesláním zboží ke mně
- po zaslání vadného zboží provedu jeho opravu či zašlu náhradní zboží a proplatím náklady, které vám vznikly zpětným odesláním zboží ke mně
- zašlu bezplatně náhradní nebo chybějící zboží
- proplatím vadné nebo chybějící položky vaší objednávky
- nebo zašlu bezplatně jiné nahradní zboží dle domluvy
Reklamaci se budu snažit vyřídit co nejdříve (nejdéle v zákonné lhůtě 30 dnů), o jejím průběhu vás budu informovat e-mailem (přijetí zásilky, odeslání náhradního zboží či platby).
Kompletní reklamační podmínky v právním znění jsou součástí obchodních podmínek zvěřejněných na strankách e-shopu v dokumentu Kompletní obchodní podmínky.
Vracení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů (odstoupení od kupní smlouvy)
V případě vrácení zboží bez udání důvodu v zákonné lhůtě do 14 dnů od doručení objednávky vám bude po zaslání zásilky zpět ke mně vrácena vaše platba za objednávku (cena zboží včetně poštovného) do 3 pracovních dnů ode dne zpětného přijetí zásilky.
Zboží vytvořené nebo upravené na zakázku není možné bezdůvodně vracet, je však samozřejmě možné jej reklamovat v případě vady nebo vyhotovení neodpovídajícího objednávce.
Kompletní podmínky pro odstoupení od smlouvy v právním znění jsou součástí obchodních podmínek zvěřejněných na strankách e-shopu v dokumentu Kompletní obchodní podmínky.